בעבר הלא רחוק מאוד, שנות השישים והשבעים וכן עד אמצע שנות השמונים
המדיה המובילה בעולם היתה המדיה הכתובה, חברות היו משקיעות את רוב כספן
בעיתונים ומגזינים.לאחר מהפכת האינטרנט והטלויזיה, הבינו החברות ומשרדי הפרסום
את הפוטנציאל הגלום בתשדירי שרות.חברות מכוונות את הפרסומת שלהן לקהל יעד , לדוגמה , סופרמרקט מסויים שרצה לפנות לקהל נשים בגילאי 30-50 פירסם
את תשדיר הפרסומת בשעות הבוקר בו עקרות הבית צופות באופרות סבון.חברה שרוצה לפרסם שמפו לבני נוער , מפרסמת בשעות שהנוער צופה יותר ובעיקר משתמשים בשחקנים שבני הנוער מכירים ואוהדים.
במוקד הפרסום הארצי הבינו את הפוטנציאל הגלום בכל חברה,
היום מגוון השירות שהמוקד מציע רחב ומתאים לכל מטרה, אם כמו שאמרנו פרסום
באינטרנט באתרים כמו פייסבוק או אתרי חדשות שם קהל היעד ספציפי, אם בטלויזיה או /ו
רדיו.שלטי חוצות בצידי הדרכים או שלטים על אוטובוסים שנעים בכל הארץ או בקווים מסויימים והכל על פי דרישת הלקוח.כמובן שעדיין מפרסמים בעיתונות אך לא "שמים את כל הביצים בסלסלה אחת ", כלומר התקציב הפרסומי מתחלק לכמה שיותר מדיות.
במוקד הפרסום הארצי יש צוות מיומן של אנשים אשר יכולים לנתב את החברה למדיות
ולקהל היעד הרצוי לה.כל המוקדנים עוברים הכשרה ורענון פעם בשבוע, כיצד לעזור
ולהפיק את המרב ללקוח.גם כאשר אנשים אינם מתמקדים בפרסומת מסויימת הם עדיין
או שומעים אותה, או רואים אותה.הפרסומת נקלטת בתודעה גם במודע וגם לא במודע.
כולנו חשופים היום לפרסומות ולמיידע.מיידע מהיר, נגיש ומשתנה.
המדיה המובילה בעולם היתה המדיה הכתובה, חברות היו משקיעות את רוב כספן
בעיתונים ומגזינים.לאחר מהפכת האינטרנט והטלויזיה, הבינו החברות ומשרדי הפרסום
את הפוטנציאל הגלום בתשדירי שרות.חברות מכוונות את הפרסומת שלהן לקהל יעד , לדוגמה , סופרמרקט מסויים שרצה לפנות לקהל נשים בגילאי 30-50 פירסם
את תשדיר הפרסומת בשעות הבוקר בו עקרות הבית צופות באופרות סבון.חברה שרוצה לפרסם שמפו לבני נוער , מפרסמת בשעות שהנוער צופה יותר ובעיקר משתמשים בשחקנים שבני הנוער מכירים ואוהדים.
במוקד הפרסום הארצי הבינו את הפוטנציאל הגלום בכל חברה,
היום מגוון השירות שהמוקד מציע רחב ומתאים לכל מטרה, אם כמו שאמרנו פרסום
באינטרנט באתרים כמו פייסבוק או אתרי חדשות שם קהל היעד ספציפי, אם בטלויזיה או /ו
רדיו.שלטי חוצות בצידי הדרכים או שלטים על אוטובוסים שנעים בכל הארץ או בקווים מסויימים והכל על פי דרישת הלקוח.כמובן שעדיין מפרסמים בעיתונות אך לא "שמים את כל הביצים בסלסלה אחת ", כלומר התקציב הפרסומי מתחלק לכמה שיותר מדיות.
במוקד הפרסום הארצי יש צוות מיומן של אנשים אשר יכולים לנתב את החברה למדיות
ולקהל היעד הרצוי לה.כל המוקדנים עוברים הכשרה ורענון פעם בשבוע, כיצד לעזור
ולהפיק את המרב ללקוח.גם כאשר אנשים אינם מתמקדים בפרסומת מסויימת הם עדיין
או שומעים אותה, או רואים אותה.הפרסומת נקלטת בתודעה גם במודע וגם לא במודע.
כולנו חשופים היום לפרסומות ולמיידע.מיידע מהיר, נגיש ומשתנה.
סיגל שפטר , משרד פרסום "מוקד הפרסום הארצי" מתמחה במגוון אפיקי פרסום : מודעות לוח בעיתונים, פרסום בעיתונות, פרסום באינטרנט, מודעות דרושים וגיוס עובדים ופרסום בכל אמצעי המדיה.
http://333.co.il/
http://333.co.il/